掃呢頁CODE去手機

2017年11月11日 星期六

林建明立定「遺囑」 老公冇得分身家! __,林建明,

真係瀟灑!藝人林建明近日接受訪問時,稱面對不少朋友離世,又加上她亦完成了自己不少心願,包括當明星和成立慈善基金等,自言是一名瀟灑及不願煩人,所以她希望 ...


真係瀟灑!


藝人林建明近日接受訪問時,稱面對不少朋友離世,又加上她亦完成了自己不少心願,包括當明星和成立慈善基金等,自言是一名瀟灑及不願煩人,所以她希望生前處理好自己的後事和遺產。

林建明接受東網訪問,笑言老公都分不了她的身家,她說:「我呢個想法已經多年,連後事及財產都籌備幾年喇,我嘅財產會有部分做慈善,其餘會分畀我啲親朋戚友,邊啲對我好啲,咪分一百幾十萬過佢囉!(老公呢?)佢唔使我分畀佢,佢好多錢佢仲話佢死後,邊個去靈堂拜佢,就畀一萬佢喎!」

今晚舉行的《綜藝精彩50年 我愛EYT》中,林建明亦有提到她於生前處理好自己的後事外,還將分身家亦分配好,她稱:「我係一個負責任嘅人,自己冇仔冇女無牽掛,走嘅時候都想準備得好啲!因為身邊都見過朋友突然咁走咗,所以我都唔想煩人,咪自己安排好啲,一半捐慈善,另一半就畀朋友,對我好啲咪分多啲囉!依家仲諗緊名單。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!