網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月9日 星期四

變態洪永城舐面珠 劉佩玥揸下體還擊 __,劉佩玥,洪永城,

恐怖得嚟好搞笑!由馬國明主演的無綫台慶劇《降魔的》集奇幻有趣和緊張刺激於一身,最新一集有洪永城(Tony)驚喜客串!Tony飾演一個神情猥瑣嘅毒男,出 ...


恐怖得嚟好搞笑!


由馬國明主演的無綫台慶劇《降魔的》集奇幻有趣和緊張刺激於一身,最新一集有洪永城(Tony)驚喜客串!Tony飾演一個神情猥瑣嘅毒男,出場時就跟實啱啱喺電視台收工嘅「啤啤」劉佩玥(Moon),Tony見到Moon被粉絲團團圍住就嬲爆爆咁先行走入馬國明駕駛嘅的士。

Moon上咗的士之後掛住訪問馬國明,期間Tony就偷偷地伸長條脷舐Moon嘅面珠一下,然後仲偷笑,不過Moon就完全懵然不知,只係突然覺得有啲涼意,以為係冷氣太大之故。不過,已開天眼的馬國明將一切看在眼內,知道Tony係鬼!其後馬國明就同Moon講佢旁邊有鬼,嚇到Moon亂咁郁,更無意中揸中Tony嘅下體,Tony身為「啤啤後援會會長」,自然好高興,High爆反白眼,非常搞笑!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!