網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月14日 星期二

愛到上天!阿嬌孖男友玩跳傘勁興奮 __,阿嬌,鍾欣潼,

愛到上天~睇見都覺得興奮!藝人鍾欣潼(阿嬌)早前認戀台灣「醫界王陽明」賴弘國,獲得外界不少祝福。日前,她更大方上載與男友在外地的合照,閃爆眼球。身在外 ...


愛到上天~睇見都覺得興奮!


藝人鍾欣潼(阿嬌)早前認戀台灣「醫界王陽明」賴弘國,獲得外界不少祝福。日前,她更大方上載與男友在外地的合照,閃爆眼球。身在外地旅行嘅阿嬌,日前喺社交網上載玩Sky Diving(跳傘)嘅圖片同片段,仲留言表示「有沒有見到我做LOL的手勢,超開心的那一刻,整個天空都是屬於我的。超愛,自在自由這刻滿足可見有望見。」明顯旅程和戀情都相當愉快。今日,男友賴弘國都有上載玩跳傘嘅圖片,同一天空下的賴弘國同樣表現得相當自在,看來二人的旅程相當愉快,難怪佢都留言「In the sky」。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!