掃呢頁CODE去手機

2017年11月4日 星期六

【獨家】老竇再失蹤 黃又南生日嚇餐懵 __,又南,黃又南,

好彩只係虛驚一場!藝人黃又南前日34歲生日,由於正值Shine演唱會宣傳期,故在工作中渡過,一班好同事突然現身工作地點送上蛋糕以表心意。談到生日願望, ...


好彩只係虛驚一場!


藝人黃又南前日34歲生日,由於正值Shine演唱會宣傳期,故在工作中渡過,一班好同事突然現身工作地點送上蛋糕以表心意。談到生日願望,又南說:「希望以後經理人Amy唔使日日咁擔心,我知我同天佑好難湊!」

當問到患認知障礙症黃父的情況時,又南坦言已鬆口氣,刻下每月節省起碼6位數的醫藥費:「因為有慈善團體幫我Link Up咗大學及醫院成立嘅醫生團隊,10位成員都有超過20年研究人腦組織嘅經驗,佢哋幫我爸爸開始咗一種療程,可防止病情惡化,爸爸係全港第1位接受相關治療嘅病人﹗」他自爆生日當天,戴上定位手錶的爸爸「手多」將定位器關掉,嚇得他以為對方又再走失,幸而證實黃父仍身在日間中心學習。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!