掃呢頁CODE去手機

2017年11月13日 星期一

亂泊車?周柏豪「二奶」被插阻住旅遊巴轉 __,柏豪,周柏豪,

到底邊個唔啱呢?歌手周柏豪近年三線發展,發展唱歌事業之餘,亦踏入影壇拍戲又拍劇,密密做忙到爆。咁辛苦梗係要獎勵吓自己,早排柏豪被發現換咗新車,唔知係咪 ...


到底邊個唔啱呢?


歌手周柏豪近年三線發展,發展唱歌事業之餘,亦踏入影壇拍戲又拍劇,密密做忙到爆。咁辛苦梗係要獎勵吓自己,早排柏豪被發現換咗新車,唔知係咪架車太搶眼,最近又被網民「捕獲」。

有網民喺社交平台表示見到柏豪架車泊咗喺街尾,令隨後嘅旅遊巴唔夠位置駛入,並留言話:「有冇人識周柏豪?快啲叫佢返嚟揸走部車。」該網民仲影埋架車兼擺上網,相中清晰見到車牌號碼,以柏豪自家品牌嘅名命名,唔怪得咁易被認出雖然柏豪被指阻塞道路,但亦有網民為佢平反,指睇番現場情況,似乎係旅遊巴司機嘅技術問題,未必關柏豪事嘅。

當正新車係「二奶」的柏豪接受東網訪問說:「我當時喺架車度,睇住個一個人影,我亦冇阻擋架旅遊巴士,網上嘅嘢有時唔需要太認真,咪當笑料一則,大家輕鬆啲」問點解會有人影他相?柏豪說:「可能我架車靚,正常人都會影,哈哈。」他又強調沒有阻街,他說:「嗰度係酒店落客區,我停咗喺度,但嗰度唔係雙黃線,可以停車!」他表示冇計自己停車幾耐,而旅遊巴都成功離開,問題已解決。

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!