網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月13日 星期一

【成排牙印】張智霖晒傷痕自爆遭家暴 __,張智霖,

無端端話家暴,嚇死人咩!藝人張智霖(Chilam)囝囝張慕童(魔童)尋日生日(12日),袁詠儀(靚靚)就甫咗一張一家三口大被同眠嘅溫馨合照,網民都話成 ...


無端端話家暴,嚇死人咩!


藝人張智霖(Chilam)囝囝張慕童(魔童)尋日生日(12日),袁詠儀(靚靚)就甫咗一張一家三口大被同眠嘅溫馨合照,網民都話成張相都充滿愛,點知去到夜晚,Chilam竟然甫咗張被咬傷,大髀瘀咗一大撻嘅受傷照,仲留言話遭「家暴」,唔通之前嗰啲溫馨嘢都係假象?

Chilam個傷口有一排密密嘅牙齒印,睇真啲,原來係佢屋企隻狗狗造成,推斷係玩嘅時候,狗狗一時唔小心咬傷Chilam,唔少網民見到男神受傷都大嗌心痛,仲提醒Chilam要記得打瘋狗針,不過就有網民認為屋企養嘅寵物都打咗防疫針,只要盡快清理傷口就可以。另外,有網民睇錯重點,笑作為男神嘅Chilam有濃密嘅鬍鬚Man到爆,但係大髀竟然冇乜毛,濃密鬚根同光管腳形成強烈對比好搞笑。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!