網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月11日 星期六

娛刺撈飯:陳自瑤操弗副偈食硬王浩信 __,王浩信,陳自瑤,

YoYo咁索,老公王浩信點捨得走!呢排個個「天眼通」上身,猛話攞硬視帝嘅王浩信同陳自瑤(YoYo)婚變,話佢哋又冷戰又分居,生豬肉狂砌,傳到離晒罩!搞 ...


YoYo咁索,老公王浩信點捨得走!


呢排個個「天眼通」上身,猛話攞硬視帝嘅王浩信同陳自瑤(YoYo)婚變,話佢哋又冷戰又分居,生豬肉狂砌,傳到離晒罩!搞到YoYo要兩度胸撐老公,發表講話以釋公眾疑慮,講明兩公婆冇問題,仲話會用湯水為爭視帝嘅老公打氣!我Nuts哥都有問人點解相信婚變傳聞, 唔知仲以為佢哋兩公婆張床大過城門水塘,個個都瞓喺床下底咁分析大市!實情啲人講嚟講去三幅被,不外乎話王浩信冇時間陪老婆、為追仔嘈交,當然唔少得話佢逢女都啱,咁就咬定人哋婚變,大鑊

人人都返工,唔通人人都想返工咩!但唔使搵食呀?如果日日陪住老婆仔女,懶過條蛇,咪又畀人鬧係廢柴?劇接劇忙到連陪個女小一面試都冇時間,點樣溝女先?你可以話偷食嘅嘢,快有快啅,慢有慢歎,只在乎曾經擁有,但日日開工,乜都Chur乾、腳仔都軟無啦啦塞個蔡思貝做「小三」,對方都慘啦,乜都冇做過又賴嘢,就連無綫咪神陳偉琪都被拖落水,王浩信講明「而我不知道陳偉琪是誰」,咁你話胸懷大志嘅陳偉琪幾Hurt呢?

保住「C奶」打聖戰

最九唔搭八,就係王浩信冇Like太太個Post都係罪!早排林盛斌(Bob)寸老婆三更半夜披頭散髮去換片,驚嚇度十足,Bob嫂就還拖,窒老公瞓覺成條浮屍咁,望佢似瞻仰遺容!阿Bob又咪冇時間陪老婆兼公然互片,又唔見話佢婚變?唔通冇頭髮冇咁靚仔,就冇資格偷食?我非常同情王浩信,暖男無端端變賤男,唔通真係要兩公婆直播愛情動作片,或者宣誓先至信?如果我係王浩信,兜巴星你埋牆話晒人哋有個女,小朋友聽到呢啲傳聞會點諗?就算老竇攞埋奧斯卡影帝都補唔番

小三、小四、出租女友一街都係,驚另一半偷跳?咁就要睇大婆「食力」喇!拖住老公闢謠、一副「Yo!使乜驚!」嘅YoYo享有高度自治權,由大廳行到上大床,360度全方位食硬老公!先講副偈,36歲嘅佢仲Keep到C Cup身材、21吋蛇腰,零師奶味,同當年拍《四葉草》時一樣又Pure又True,完勝其他妹妹仔,乜嘢邪花都彈開啦,正如佢講過:「女人唔可以懶!」你估淨飲齋坐就索咩?佢好似打聖戰咁,泰拳、瑜伽、羽毛球等等乜都做,日日敷Mask,未計做家務同開工拍劇,一日24小時當48小時用!

派福利血流成河

為幸福而戰嘅YoYo日操夜操,操到班網民猛話睇到㷫合合,佢舊年仲同陳煒拍劇玩「SheShe吻」,親嘗「煒哥的味道」,夠晒重口味!佢哋之後仲拍住上,喺台慶跳埋肚皮舞,YoYo同煒哥比簡直冇得輸,連黃宗澤同馬國明都直豎拇指!王浩信就忍唔住晒命,開心Share幫老婆影嘅水着相,擺明有好嘢益街坊,網民狂呼睇到血流成河!

王浩信可以成年唔放假,專心拍戲拍到攞視帝,冇YoYo呢個大後盾點得?佢氹奶奶、湊女一樣掂,貼地慳家,應使得使,王浩信都講過送袋畀老婆,佢會面黑㗎,情願買樓畀佢仲實際!咪以為YoYo先係Final Boss,其實王浩信先係,有名你叫Signal Wong,即係「食腦王」,識揀老婆,就等於修身齊家治國平天下,所以你話揀老婆幾咁重要!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!