掃呢頁CODE去手機

2017年11月19日 星期日

下身齋着底底?唐詩詠窗台晒長腿勁誘惑 __,詩詠,唐詩詠,

唐詩詠感性發文加性感照片,真係「perfectmatch」!「絕世好女友」唐詩詠同洪永城分手後寄情工作,除咗拍劇搵銀,仲喺生意上落足本誓做女強人!不過 ...


唐詩詠感性發文加性感照片,真係「perfect match」!


「絕世好女友」唐詩詠同洪永城分手後寄情工作,除咗拍劇搵銀,仲喺生意上落足本誓做女強人!不過幾強嘅女人都有感性一面,佢呢日就喺Instagram發文兼上載咗張喺窗台前影嘅相,下身仲疑似齋着白色底底,感性之中增添幾分性感呀!

詩詠身穿白色上衣,衣長啱啱遮到Pat Pat,露出白滑長腿坐喺窗台前,隱約見到佢好似齋着底底,加埋啲日光真係好有Feel,佢留言話:「Everything is impermanent. All suffering and happiness is impermanent. The only thing you can count on is your nature.(一切都是無常的,所有的痛苦和幸福都是無常的。你唯一能信懶的就是你的本性。)」 網民為佢打氣之餘,當然不忘讚佢靚腿同性感

其實今年5月詩詠同洪永城分手時,佢都晒咗一張類似嘅相,不過張相角度就唔同,嗰時佢發文感嘆「笑看人生」,而呢次又咁感性,唔通又有咩事發生?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!