掃呢頁CODE去手機

2017年11月15日 星期三

迪子:韓國意外毀容首現身 迪子留下心理創傷 __,迪子,

真係陰公。歌手迪子於10月底到韓國旅遊時發生意外,在餐廳門口跌倒,面部硬撼鋼櫈,令牙齒飛脫,手亦擦傷,流血如注要急救,最後嘴部縫了23針有毁容之危。事 ...


真係陰公。


歌手迪子於10月底到韓國旅遊時發生意外,在餐廳門口跌倒,面部硬撼鋼櫈,令牙齒飛脫,手亦擦傷,流血如注要急救,最後嘴部縫了23針有毁容之危。

事隔半個月,迪子在意外受傷後首度亮相電台節目,身心受創的她明顯消瘦了,雖化了妝仍難掩憔悴面容,且臉部有點浮腫,她大嘆黑仔說:「尋晚瞓瞓吓,成個窗簾跌咗落嚟,差啲又撼到。」問她現時傷勢,她展示右邊手臂已結焦的傷痕,又說:「其實左眼縫咗兩針,不過已消咗腫,依家最大問題係啲牙。」她說話時見其兩隻門牙有點歪,而右邊沒有一隻門,左邊則有隻牙斷了一半,上顎帶了鋼線牙箍。

唔敢再去肇事現場

她又說受傷後有心理創傷:「我唔會話唔敢去韓國,不過唔會再去嗰間餐廳囉,同埋嗰門間餐廳係有工業大廈feel,我都唔敢去呢啲地方,仲有依家出街見面好多人逼埋嚟都會驚,(咁身體上可有不適?)因為韓國醫生幫我整番對門牙後,我發覺兩個隻牙比以前長咗,因為戴咗牙箍,有時合唔埋個口,有時會流口水,覺得縫咗針嘅傷口個位滑咗,我唱歌開聲時有啲音發唔到。」

講嘢會流口水

迪子又說現戒食肉,只食海鮮及蔬菜,她說:「因為我好驚會毁容,醫生同我講話個嘴好能唔可以回復原貌,可能會歪或者好似兔唇咁,就算去整容都唔會整得靚,雖然我冇宗敎信仰,但我都祈禱求個天保佑我唔好毁容。」

迪子又說現時最苦惱是整牙,她無奈說:「我問過牙醫,杜牙根、種牙同套牙埋單要成十萬,對我嚟講真係好貴,希望可以搵到贊助啦。」她又說媽媽看了東網報道時,傷心得大叫大哭,幸好有弟弟安慰媽咪,雖然現時她仍有傷在身,但唱歌工作盡量如常。

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!