掃呢頁CODE去手機

2017年11月26日 星期日

食得是福!車婉婉囝囝大難過後舔舔脷 __,車婉婉,

車婉婉囝囝「BBQ」之前食嘢啃親,但依家忘記過去向前看,食到舔舔脷呀!藝人車婉婉喺今年3月為中澳混血兒老公Jonathon生咗囝囝「BBQ」後,不時都 ...


車婉婉囝囝「BBQ」之前食嘢啃親,但依家忘記過去向前看,食到舔舔脷呀!


藝人車婉婉喺今年3月為中澳混血兒老公Jonathon生咗囝囝「BBQ」後,不時都喺網上分享囝囝生活點滴。早前婉婉就大爆囝囝食香蕉啃親,搞到婉婉都被嚇到喊,不過好彩最後囝囝都冇事,自己吞咗舊蕉!雖然成件事相當驚險,但人仔細細好快就已經忘記,呢日婉婉又喺社交網上載一段BBQ嘅食嘢片,BBQ食得相當滋味,舔晒脷呀!

經過上次事件後,婉婉餵囝囝食嘢都相當小心,片中見到BBQ一羹羹咁食,食到手舞足蹈,笑晒咁不知幾開心,簡直萌爆!大批網民都留言大讚「BBQ」仲識得擺出一個「天然呆」嘅樣,真係可愛到暈!有網民仲話雖然見唔到邊個餵緊「BBQ」,不過大家都估一定係婉婉嚟喇!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!