掃呢頁CODE去手機

2017年11月28日 星期二

【獨家】煙癮起坐車吸煙 黃宗澤夾住煙頭伸出車窗 __,黃宗澤,

《溏心風暴3》噚晚就播出咗第一集,一班演員都要忙住四出宣傳,黃宗澤(Bosco)日前就同埋一班演員,出席喺鰂魚涌舉行嘅活動,活動大約兩點幾結束,Bos ...




《溏心風暴3》噚晚就播出咗第一集,一班演員都要忙住四出宣傳,黃宗澤(Bosco)日前就同埋一班演員,出席喺鰂魚涌舉行嘅活動,活動大約兩點幾結束,Bosco就好似好趕咁,即刻跳上七人車就離開,七人車直駛去咗尖沙嘴海港城,喺呢段短短嘅車程,Bosco煙癮起,唔單只喺車廂煲煙,仲將夾住煙嘅手伸出車窗外㖭!

Bosco喺車入面除咗煲煙之外,仲嚟個大變身,因為見佢落車嘅時候,已經換好咗衫,今次都係好似好趕咁,一支箭咁標落車,直入咗海港城入面一間酒店,助手為咗跟貼Bosco,都越行越快,而Bosco大約喺酒店留咗1個小時左右離開,然後再由尖沙嘴經落馬洲去深圳。



更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(採訪、攝影:梁繼光) Bosco煙癮起
直入咗海港城入面一間酒店




鍾意就快D Share啦!