掃呢頁CODE去手機

2017年11月2日 星期四

心穎烏身狂晒事業線 森美講老婆感性爆喊 __,心穎,森美,黃心穎,

心穎BB多次烏身,不經意咁大晒事業線呀!早前藝人森美(Sammy)率領無綫小花黃心穎、高海寧同麥美恩拍攝嘅日本旅遊節目《森美旅行團》今個星期終於播出, ...


心穎BB多次烏身,不經意咁大晒事業線呀!


早前藝人森美(Sammy)率領無綫小花黃心穎、高海寧同麥美恩拍攝嘅日本旅遊節目《森美旅行團》今個星期終於播出,第一集中「Uncle」森美打頭陣狂晒肌,隔住個Mon都Feel到幾咁3D!不過嚟到尋晚嗰集,心穎BB終於還擊,不斷烏身大晒3吋事業線,即刻「胸贏」Uncle Sammy呀!

話說佢哋兩個「約會」去玩立式划槳,着上小背心加救生衣嘅心穎BB看似密實,但原來非常有睇頭,輕輕烏身已經露出事業線,期間仲不經意多次作出以上舉動,封胸依然「胸湧」,搶晒焦點,搞到有家室嘅森美都唔敢亂望呀!而兩人仲對住東京晴空塔睇日落,身後又驚喜出現雙彩虹,非常浪漫,不過身邊嘅都唔係另一半,搞到心穎都諗起男友馬國明,口窒窒咁話:「如果係同男朋友…體驗呢個經歷一定正到爆!」

而最後一向搞笑嘅森美諗起老婆仲突然感性爆喊,佢喊住咁講:「如果我下次同太太嚟嘅時候,我會唔會見番個日落呢?所以我覺得……愛情…有時,要喺對方唔喺身邊時,先覺得需要佢…」搞到心穎都大嗌好Sweet呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!