掃呢頁CODE去手機

2017年11月27日 星期一

被狗咬面要停工姚子羚喊住攞獎叫支持領養 __,姚子羚,

姚子羚憑《同盟》拎咗TVB馬來西亞星光薈萃嘅最喜愛TVB女配角,子羚上台之前就攬住拍檔陳山聰,佢都怕自己眼淺,驚會喊出嚟,多謝佢啲姊妹,感謝拍檔陳山聰 ...




姚子羚憑《同盟》拎咗TVB馬來西亞星光薈萃嘅最喜愛TVB女配角,子羚上台之前就攬住拍檔陳山聰,佢都怕自己眼淺,驚會喊出嚟,多謝佢啲姊妹,感謝拍檔陳山聰,「冇你冇Kate」,講講下都係忍唔住喊,呢一年係姚子羚好難忘嘅一年,去年被所領養嘅唐狗「通仔」咬傷塊面,有段時間拍唔到劇,停工幾個月,嗰時每日照鏡見到條疤痕,覺得係一個經歷,希望大家唔好放棄領養動物,亦唔好棄養。

子羚又多謝男友「的士邦」鄭子邦,子羚覺得要學識感恩,活在當下,因為人生無常,喺台下嘅朋友陳山聰、胡定欣同胡蓓蔚聽到都忍唔住喊出嚟。

子羚同龔嘉欣上年喺深水埗發現唐狗「通仔」,搵咗幾個月都冇人領養,如果冇人要就可能俾人拎去人道毀滅,最終由子羚領養「通仔」。




鍾意就快D Share啦!