掃呢頁CODE去手機

2017年11月30日 星期四

【爆相爆片】一張枱兩段關係 何雁詩孖鄭俊弘密會過氣戀人 __,鄭俊弘,何雁詩,

何雁詩喺今年5月同鄭俊弘撻著,點知鄭俊弘被爆係背住拍拖3年嘅女友Beebs偷嗒何雁詩,結果男嘅被指為「賤男」,何雁詩就被指係小三,大家嘅形象插水。之後 ...




何雁詩喺今年5月同鄭俊弘撻著,點知鄭俊弘被爆係背住拍拖3年嘅女友Beebs偷嗒何雁詩,結果男嘅被指為「賤男」,何雁詩就被指係小三,大家嘅形象插水。之後仲有傳何雁詩一度患上情緒病,壓力爆煲,借酒澆愁,醉後鎅手自殺,縫咗七、八針,事後何雁詩否認呢件事!(新聞連結:http://bit.ly/2tlTOFd )

今年7月,有指鄭俊弘解凍走出雪櫃,仲有傳男方為星途、為洗底而少見何雁詩,於是大家成日嘈交,關係搞到好僵,仲傳二人因此而分手。之後何雁詩仲俾《蘋果》影到佢同「嫩版陳智燊」去咗打邊爐,餐後仲手拖手行過馬路,不過事後何雁詩否認感情有變,仲話嗰個只係中學同學,大家好耐冇見咁話!(新聞連結:http://bit.ly/2Blfbem)

而早前何雁詩嘅25歲生日,一班朋友出席派對,二人終於有幾會同場,不過何雁詩就用心心圖案遮住鄭俊弘(新聞連結:http://bit.ly/2ikcFRA)。

佢哋嘅關係到底係點真係冇人知,不過日前有《蘋果》讀者,透過「爆相爆片」直擊佢哋喺銅鑼灣食嘢傾偈嘅場面,同場仲有何猷亨同陳瀅呢一pair過氣戀人,唔知有冇啲乜嘢親熱場面?讀者就話:「咁又冇喎,正常咁食飯同傾偈。」據知情人士指,當日其實係朋友聚會,除咗四人之外,亦有朋友在場。

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(讀者提供相片) 何猷亨同陳瀅分手後,再見亦是朋友。 (讀者提供相片) (讀者提供相片)
(讀者提供相片) 何雁詩同陳瀅一直都係好姊妹。 因為翟威廉嘅關係,意外洩露佢哋嘅關係冇變。(資料圖片)


何雁詩希望將戀情低調。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!