掃呢頁CODE去手機

2017年11月8日 星期三

許廷鏗胡鴻鈞傳斷背 吳若希:我都有懷疑 __,吳若希,許廷鏗,廷鏗,胡鴻鈞,

吳若希都話好似有啲嘢喎。歌手吳若希(Jinny)、胡鴻鈞(Hubert)等到尖沙咀出席《星光熠熠耀保良》記者會,二人將會同台演出,但Hubert笑言拒 ...


吳若希都話好似有啲嘢喎。


歌手吳若希(Jinny)、胡鴻鈞(Hubert)等到尖沙咀出席《星光熠熠耀保良》記者會,二人將會同台演出,但Hubert笑言拒絕與Jinny合唱,她聞言即笑說:「合唱再唔合唱又話你有同性密友喇!」Hubert則說:「咁我同性異性都有好多密友!」

講到Hubert與許廷鏗再傳「HEHE」情,Jinny透露:「其寶佢哋係約打麻雀,都有約埋我㗎,不過臨時個女半夜起身要餵奶,我做完嘢就直奔屋企。」Hubert笑言被Jinny「放飛機」,又解釋說:「其實仲有兩位圈外朋友,嗰度都係朋友嘅,我哋成日上去打機打牌,都唔好意思,搞到佢哋地方。」講到與許廷鏗是否有機會再發展?他笑言:「可以由朋友發展做更好嘅朋友,互相了解,大家都識好耐,我哋三個同Mag(林欣彤)雖然已經唔同公司都Keep住聯絡。(係咪你杯茶?)好朋友嘅一杯茶,係可以互相分享心事同畀力量嘅好戰友。」問到會否避約許延鏗?他說:「唔使,呢啲傳言都幾無謂,其實係呢個圈交到真心朋友好難。」

Jinny又自爆曾懷疑二人的關係:「係我角度睇,佢兩個係Friend到有一刻我都懷疑有超乎友誼嘅關係!」Hubert聞言即搞笑說:「重色輕友!重「囡」色呀!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!