掃呢頁CODE去手機

2017年11月25日 星期六

【陳嘉寶婚宴】陳凱琳企門口心急接男友 嘉穎一見即十指緊扣 __,陳嘉寶,陳凱琳,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,

陳嘉寶(Anjaylia)同黃頌祈今日喺洲際擺酒,好友陳凱琳做姊妹,男友鄭嘉穎夜晚去飲,陳凱琳喺門口接男友,跟住兩個人十指緊扣,但佢哋隻手就放喺身後。 ...




陳嘉寶(Anjaylia)同黃頌祈今日喺洲際擺酒, 好友陳凱琳做姊妹,男友鄭嘉穎夜晚去飲,陳凱琳喺門口接男友,跟住兩個人十指緊扣,但佢哋隻手就放喺身後。

在場記者叫佢哋攞番對手出嚟,陳凱琳表現尷尬咁挨咗個頭落男友膊頭度,問嘉穎係咪嚟婚宴取經,佢話:「今日嚟助慶,朋友結婚,好恭喜對方,今朝Grace好似凌晨4點起身。」

女朋友仔咁早起身係咪好肉赤?嘉穎笑一笑咁話:「唔係,朋友結婚,能夠幫到手係一個榮幸,祝一對新人白頭到老,永結同心,三年抱兩。」

去婚宴怕唔怕俾人追問婚期時,嘉穎話:「呢啲唔係我哋今日講,關乜嘢事呢,不過我對呢啲嘢好有經驗啦,因為媽咪好多年前已經問我,我次次答佢未知,知就話你知。」而送禮方面就話做人情最實際。

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(攝影:陳俊強) 陳凱琳一早喺門口等男友
一見男友嘉穎,即拖實。

鍾意就快D Share啦!