網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月7日 星期二

自信繼續爆棚!雷莊 __,

雷莊𠒇件衫認真蠱惑。應屆香港小姐冠軍雷莊𠒇與亞軍何依婷現身「歡樂滿東華2017籌款活動開展儀式暨聯歡晚宴」,兩人表示今次是首度參與東華活動,問到歡樂滿 ...


雷莊𠒇件衫認真蠱惑。


應屆香港小姐冠軍雷莊𠒇與亞軍何依婷現身「歡樂滿東華2017籌款活動開展儀式暨聯歡晚宴」,兩人表示今次是首度參與東華活動,問到歡樂滿東華當晚會否有表演?何依婷說:「未知,我乜都想嘗試,只要係公司安排畀我,我都夠膽做。(想做咩高難度表演?)跳舞囉,有啲比較花巧嘅跳舞,或者粵曲我都可以,因為爺爺嫲嫲都經常會聽,我可以試吓。」

至於雷莊𠒇坦言對唱歌跳舞較有信心,又自薦表演廚藝:「我喺加拿大嘅時候自己照顧自己,我同爸爸都好叻煮嘢食,爸爸都有教我,我最叻整咖喱,感恩節我可以煮火雞畀大家食。(有冇煮過畀男友食?)我每日都煮畀佢食,佢好幸運,我好鍾意煮嘢食,我以前好勤力讀書,煮嘢食當係relax。(男友對你廚藝有咩評價?)佢成日話好食,唔會話唔好食,有時我都唔知係咪真係好食,不過我未試過煮得好差,你哋可以測試吓我。(你會係個好太太?)我覺得自己係。」而何依婷稱在英國讀書時也會下廚煮西餐,不過跟雷莊𠒇相比,她笑言變成地獄廚神。

另外,雷莊𠒇今日所穿的晚裝,非常貼身,而且布料帶有令面的效果,令她的上位異常突出,營造一副「導彈胸」的效果。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!