網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月3日 星期五

【再見亦是朋友】崔建邦望大家畀番啲空間 __,崔建邦,

崔建邦坦言好珍惜與野人這段情,亦感謝舊愛唐詩詠的愛護,至於傳聞的文清新歡李靖筠就沒有正面回答。藝人崔建邦(Amigo)與Kawaii到尖沙咀為AEGM ...


崔建邦坦言好珍惜與野人這段情,亦感謝舊愛唐詩詠的愛護,至於傳聞的文清新歡李靖筠就沒有正面回答。


藝人崔建邦(Amigo)與Kawaii到尖沙咀為AEG Music Channel《十大最受歡迎演唱會頒獎禮暨樂壇頒獎禮2017》記者招待會擔任司儀,Amigo受訪時,提到與林珊珊女兒DJ野人(TJ/李怡)分手,他坦言很珍惜這段關係:「TJ係個好女仔,我尋日(2日)都喺網上寫咗一段文章,我估到今日見到記者都會問一次。日前有一單關於我哋嘅娛樂新聞唔係真嘅,唔想呢啲新聞沒完沒了,有好多揣測,應該由我哋當事人講。」他表示二人分開已有一段時間,分手是兩人的共識:「依家仲感覺咁好、友情咁好,不如停一停先,各自為夢想同工作努力。」

拒談新歡

問曾否挽留?Amigo強調雙方都有經營和努力過:「我哋仲係好朋友。(因了解而分開?)畀番啲空間我哋。(關林珊珊事?)我同佢分開完全唔關任何外在因素同其他人事,我哋自己問題。」談及被指撻着文清新歡李靖筠時,他搖頭沒有正面回答。

互相支持

說到另一舊愛唐詩詠知道他分手後反應愕然,他坦言不知道原因:「我諗大部分人都愕然,因為係一段好好嘅感情。(感情受到重創?)冇,大家好愛護大家。」Amigo指他和野人互相支持,他支持對方做瑜伽,對方亦支持自己參加拳賽,認為沒有對方支持難以完成。說到二人很夾,他直言:「係㗎!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!