掃呢頁CODE去手機

2017年11月19日 星期日

再現天然呆!馬國明咀林盛斌睇到心穎眼冤 __,林盛斌,黃心穎,心穎,馬國明,

心穎見到呢幕笑到合不攏嘴!無綫《萬千星輝賀台慶》的連場表演中,最令人期待的莫過於趣劇環節。在曾志偉主持的模擬「50周年藝員訓練班面試日」中,農夫的陸永 ...


心穎見到呢幕笑到合不攏嘴!


無綫《萬千星輝賀台慶》的連場表演中,最令人期待的莫過於趣劇環節。在曾志偉主持的模擬「50周年藝員訓練班面試日」中,農夫的陸永和C君便分別扮演鄭裕玲(嘟嘟)和曾志偉,其中陸永就嘟嘟上身,無論是神態、動作都扮得似模似樣,被真正的曾志偉Foul走時,他更拋低一句嘟嘟的口頭禪:「好鬼低級呀你幾隻嘢!」而C君就瘋狂講「打和」,擺明拎曾志偉主持「獎門人」時的風格來搞笑。

之後便到了分別扮「許文強」和「程程」的馬國明和林盛斌(Bob)出場。期間,馬國明便問Bob是否去了核電廠工作:「你個樣好似中咗好多輻射咁!」令全場大笑。當Bob要求馬國明擺出呆樣時,馬國明應好乖仔望鏡擺出招牌的「天然呆」樣子賣萌。不過,最好笑的是在兩人後面虎視眈眈的林曉峰向手夾硬逼兩人咀嘴,令兩人咀足兩秒,又慘又好笑,在台下的黃心穎睇到呢一幕都睇到笑不攏嘴!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!