掃呢頁CODE去手機

2017年11月21日 星期二

嘟姐約食飯!宣萱顧紀筠吳美珩驚喜合照 __,吳美珩,宣萱,顧紀筠,

最強合照!近年有唔少藝人離巢無綫,昔日熟口面嘅小生、花旦買少見少,好多觀眾都話好掛住佢哋。呢日喺鄭裕玲(嘟姐)嘅號召下,就搞咗一個姊妹相聚飯局,嘟姐之 ...


最強合照!


近年有唔少藝人離巢無綫,昔日熟口面嘅小生、花旦買少見少,好多觀眾都話好掛住佢哋。呢日喺鄭裕玲(嘟姐)嘅號召下,就搞咗一個姊妹相聚飯局,嘟姐之後仲喺社交網大晒合照同大家開心Share。合照一出,唔少網友都話好懷念,因為呢幾張相除咗有大家掛住嘅顧紀筠、宣萱之外,就連近年絕少公開露面嘅闊太吳美珩都有驚喜現身。

嘟姐留言:「昨天與幾位美女聚會,不容易啊,由同事到現在還能keep住友誼!非常珍惜每一次這樣的聚會!」相中呢四位優雅嘅靚女望落容光煥發好精神,一啲都睇唔出實際年齡,網民見到後都大讚佢哋Keep得相當好,仲話呢個組合好難得,於是提議:「希望嘟姐破天荒可以邀請幾位合作,拍番輯《嘟姐姊妹去旅行》咁就好喇!期待有這機會!🙏」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!