掃呢頁CODE去手機

2017年11月21日 星期二

鄺美雲:愛犬患癌 鄺美雲拒絕打針「送別」 __,癌,鄺美雲,

鄺美雲希望Cash可以自然離去。歌手鄺美雲(Cally)一直視愛犬Cash如親人,可是狗狗年事已高,今年14歲的Cash證實患上癌症,胰臟有腫瘤,癌細 ...


鄺美雲希望Cash可以自然離去。


歌手鄺美雲(Cally)一直視愛犬Cash如親人,可是狗狗年事已高,今年14歲的Cash證實患上癌症,胰臟有腫瘤,癌細胞已擴散到全身,情況不樂觀,雖然Cash已搬離ICU入住護理病房,但狗狗呼吸有點困難,且食欲大減,令Cally又傷心又擔心,日日以淚洗面。據知,獸醫曾詢問過Cally可需為Cash打針,令狗狗舒服點「離開」,但Cally拒絕,除不捨外,只想狗狗自然離去。

追求完美

而Cally將於周四假黃埔舉行首張《C AGAIN》HIFI專輯音樂分享會,Cally所屬的星娛樂唱片公司執行董事Tommy Chu接受東網訪問時表示:「Cally心情係好沉重,不過佢好專業嘅,音樂分享會會照常舉行。」談及Cally相隔近二十年再推出唱片,Tommy指Cally一直有意推出唱片,可是因為要求高,且她的公務繁多,才一直未有推出新碟,直至和他傾合作時,他才加速Cally出碟的進度,Tommy說:「其實張唱片籌備咗三年,Cally唱歌仍然保持水準,有啲歌一take過搞掂,連佢音樂監製趙增熹都話冇問題,但Cally堅持要錄多幾次,但最後都係要番第一Take。(Cally會唔會開演唱會?)佢係唔抗拒嘅,不過要畀時間佢,因為Cally追求完美,唔鍾意有瑕疵。」

翻唱經典金曲

Cally的專輯重新演繹不少經典金曲,包括《再坐一會》、《堆積情感》、《唇印》,以及張國榮的《為你鍾情》,還有鄧麗君的《千言萬語》、《甜蜜蜜》、關正傑的《雪中情》,還有梅艷芳的《心債》等,Tommy表示:「Cally話依家呢個時間出碟就啱啱好,因為如果年紀再大啲,好難再唱情歌。」

成功傾掂Cally再出碟的Tommy跟Cally關係密切,兩人曾是寶麗金唱片公司的高層及歌手關係,而Tommy過去兩年曾成功捧紅吳業坤及鄭欣宜,捧吳業坤上紅館舉行演唱會外,又幫欣宜開音樂會,更為打造欣宜唱《女神》歌曲,令兩人成為2015及2016年度「我最喜愛的男、女歌手》,而Supper Moment演唱會亦是由Tommy的星娛樂唱片公司有份主辦。

仍在工作的Cally接受東網電話訪問,她心情相當沉重,說話欲言又止稱Cash現情況較好,因為她要工作,要待工作完才可探愛犬。問到是否很傷心,她說心情OK,但已有心理準備,因工作太忙無暇多想,問可會不捨得愛犬?她無奈說:「都要面對嘅。(獸醫提議送Cash走?)我冇諗咁早,不過佢好攰,成日要瞓覺啫,盡量醫啦、盡量。(仲有希望?)又唔敢講,因為呢啲好反覆,盡量啦,因為我好錫佢,佢半歲就開始做義工,多謝大家關心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2Nx


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!