掃呢頁CODE去手機

2017年11月7日 星期二

【韓流】邊個咁有吸引力?宋慧喬蹺實老公望另一個男人 __,宋慧喬,

韓劇《太陽的後裔》嘅宋仲基及宋慧喬上周二於首爾舉行婚禮,當日宋仲基眼中只得喬妹,又不時為老婆暖手,非常甜蜜。不過喬妹眼中就唔係只得宋仲基,當日喬妹就被 ...




韓劇《太陽的後裔》嘅宋仲基及宋慧喬上周二於首爾舉行婚禮,當日宋仲基眼中只得喬妹,又不時為老婆暖手,非常甜蜜。不過喬妹眼中就唔係只得宋仲基,當日喬妹就被發現影相時一直望住另一個男星,究竟係咩人咁大吸引力?

於網上公開嘅婚禮現場照中,當雙宋跟一眾嘉賓合照時,喬妹被影到雖然蹺住宋仲基,不過眼神就飄向身邊嘅劉在錫,而且仲似乎跟劉在錫傾得非常開心,而當時宋仲基就冇咩表情,唔通呷醋?

據知喬妹曾於訪問中表示自己係劉在錫嘅粉絲,一直都有留意劉在錫嘅節目《無限挑戰》、《Running Man》等,不過就鮮少有機會跟劉在錫見面,過去只跟劉在錫見過一次。難怪喬妹於婚禮上見到劉在錫時,都忍唔住爭取時間跟偶像傾幾句。



更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

邊個咁有吸引力? 原來係劉在錫

宋仲基對住喬妹時,真係表情多多。

鍾意就快D Share啦!