掃呢頁CODE去手機

2017年11月20日 星期一

【禁奶令點樣先可以突圍】王卓淇白色內衣嘅透視長裙 驚壓全場 __,王卓淇,底衫褲,內衣,

今晚係一年一度台慶,全台藝員當然個個都著到靚一靚咁出席,之不過大台日前出咗個禁奶令,搞到有啲女藝人人心惶惶,於是乎聽聽話話收起性感。當然抗旨嘅亦大有人 ...




今晚係一年一度台慶,全台藝員當然個個都著到靚一靚咁出席,之不過大台日前出咗個禁奶令,搞到有啲女藝人人心惶惶,於是乎聽聽話話收起性感。

當然抗旨嘅亦大有人在,之不過fashion嘅嘢,唔係人人都識,雖然係性感上陣,但係觀賞度呢,就真係見仁見智喇!

好似14年港姐亞軍王卓淇,佢嗰條類似白色內衣嘅透視長裙,仲有本來係青春少艾嘅江嘉敏,突然老咗10年嘅打扮,再加埋打扮熟上加嘅江美儀,與及蔣家旻嘅紫藍tube dress,果然一見難忘。

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



蔣家旻 王卓淇


江嘉敏嘅打扮老了十年!

已經成熟嘅江美儀變得更加成熟! 王君馨呢條裙都好雜亂! 李佳芯條裙太老成!

鍾意就快D Share啦!