網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月8日 星期三

鄧健泓做榜樣 石詠莉為愛捱罐頭 __,石詠莉,鄧健泓,

為咗愛,可以去到幾盡?43歲藝人鄧健泓(Patrick)和30歲石詠莉(Sukie)將在12月29日正式拉埋天窗,結束五年愛情長跑,這對未婚夫婦重遊西 ...


為咗愛,可以去到幾盡?


43歲藝人鄧健泓(Patrick)和30歲石詠莉(Sukie)將在12月29日正式拉埋天窗,結束五年愛情長跑,這對未婚夫婦重遊西貢這個拍拖勝地並公然放閃,回味甜蜜點滴!他們均指西貢對其意義重大,不但是Patrick居住過五年的地區,更是Sukie的成長地,不過Patrick就笑指兩人正式拍拖前都未試過在西貢邂逅:「拍拖前成日話做完嘢搵日食消夜,到最後都仲係『搵日』,最有趣係未拍拖時有日喺海濱長廊放狗,有個黑黑實實嘅船長叫嗌住我,話『Patrick!我係石詠莉嘅爸爸呀!』」

石詠莉勁倔強

提到Patrick之前出錢出力幫Sukie製作兩隻發燒碟,令近年重踏樂壇並有所成績的女方非常感動,以至她經常公開向男方言謝,她亦在訪問中感激對方令她磨鈍棱角,學識表達自己。問Patrick最感謝未婚妻甚麼?他即感謝對方甘願為自己做煮飯婆:「佢好努力,由整啲好鹹嘅青口、牛扒,到之前會不時問我媽咪梅菜蒸豬肉、豉汁蒸排骨點整,到依家同我媽咪比有過之而無不及!」又指對方以前抗拒食茄汁沙甸魚罐頭,但在他感染下變成每次食即食麵必定配沙甸魚:「佢仲要係自己食一罐!」他亦謂自己為Sukie出唱片時,在待人接物上更有改進,因為想成為對方榜樣。不過,他笑指未婚妻仍然有倔強一面,例如有次不聽勸告照將原隻鹹蛋放入真空電飯煲,令鹹蛋粉身碎骨,令他哭笑不得。

過二人世界先

雖然兩人性格有所不同,男方快女方慢,仍有不少磨合空間,但Sukie就好肯定對方是生命中的另一半,非君不嫁:「如果唔係我一早走咗喇!」至於婚後會否火速實行造人大計?Patrick即直言未有咁快:「我想享受多陣二人世界嘅時間,但好多人都提我今年幾多歲,所以會重新考慮一下,雖然我仲好壯!」而Sukie則指順其自然:「有嘅話係福分,但唔會刻意追求。」

髮型:Vince Pang@ilcoplo(鄧健泓)、Casei@beijing hair culture CWB(石詠莉)

化妝:Kayte Fung(石詠莉)

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!