掃呢頁CODE去手機

2017年11月12日 星期日

陳庭欣硬撬初戀男友?卓楓而:不值一提 __,庭欣,卓楓,陳庭欣,

Candice意有所指咁喎!索模「翻版Angelababy」卓楓而(Candice)現年26歲擁有天使臉孔加上纖瘦身材,在Instagram擁有逾10 ...


Candice意有所指咁喎!


索模「翻版Angelababy」卓楓而(Candice)現年26歲擁有天使臉孔加上纖瘦身材,在Instagram擁有逾10萬Fans,有「ig女神」之稱,任模特兒多年的她今年正式轉做藝人,出寫真又做歌手出歌,人氣愈來愈高,原來她曾與現年30歲的前港姐陳庭欣(Toby)爭仔!有傳年半前Toby硬撬Candice的初戀有米律師男友唐偉倫(Warren),當時Candice曾向身邊友人哭訴!至於Toby近期與Warren拍拖愈來愈高調,以33.5C蜜桃胸征服對方,不過Toby聲稱兩人只是好友。翻查資料,Warren絕對是位靚女殺手,除了Candice及Toby,亦曾與楊恭如拍拖。

19歲先初戀

最近Candice拍攝時尚品牌廣告,化身學生妹配合初戀主題,校服Look獲網友激讚清純索爆,她亦接受專訪大談初戀,話題自然離不開Warren。Candice先講到中學讀女校未試過「校園戀愛」:「小學老師幫我揀女校,覺得可以專心啲讀書,到中四我開始做model,又忙做嘢,到讀大學先開始嘗試男女一齊上堂嘅滋味,但要兼顧工作,冇試過班房之內嘅小曖昧,係有啲可惜。」到近19歲Candice在朋友介紹下認識Warren,遲遲未開齋拍拖的她被問到對方有何吸引之處?她說:「講唔出,佢都冇咩追我㗎!可能係有啲與別不同嘅感覺,佢比較成熟,教到我嘢,相處舒服。」Candice直言初戀有不少甜蜜時刻,因每件事都是第一次發生,份外難忘,對方亦曾為她炮製驚喜,試過突然叫她到機場出發旅行。

「做人最緊要誠實」

不過,這段初戀維持約四年,到去年約三月告終,有指分手原因是Toby介入,提到陳庭欣,原本笑容滿臉的Candice聞言即收起笑容封嘴:「不值得一提,件事都咁耐,唔想再講!」至於有否嬲前男友?Candice豁達地說:「唔會嬲啲咩,感謝生命中出現嘅每一個人。」問到經歷過上次戀愛,下次擇偶要有具備甚麼條件?她若有所指地說:「做人最緊要誠實,雙方要咩都講,唔好收收埋埋,希望完全坦誠,價值觀一致。(專一?)呢樣一定要(心急再拍拖?)期待有個人支持,但依家專心工作,少咗機會識男仔,唔急。」

陳庭欣唔想被人利用

對於被Candice指「不值一提」,問到Toby是否認識對方?Toby亦作出反擊,明言不希望被人利用上位:「他人同自己嘅感情事都不值一談,唔想亦唔會回應陌生人嘅個人專訪內容,唔希望被他人利用作宣傳或其他用途,再重申,個人意願希望感情事低調,同家人和三隻鸚鵡交待就可以,留返啲私人空間畀自己,多謝大家!」

場地:Otto Restaurant

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!