掃呢頁CODE去手機

2017年11月24日 星期五

胡定欣試飲胡杏兒人奶:味道幾好似豆漿 __,杏兒,胡定欣,定欣,胡杏兒,

胡定欣話佢都有試飲胡杏兒(紅圈)嘅人奶喎!藝人胡定欣出席品牌活動,穿上性感西裝褸,她表示因為是絲襪活動,更大讚自己對腳靚,因為自己有集中做腳部運動。她 ...


胡定欣話佢都有試飲胡杏兒(紅圈)嘅人奶喎!


藝人胡定欣出席品牌活動,穿上性感西裝褸,她表示因為是絲襪活動,更大讚自己對腳靚,因為自己有集中做腳部運動。她希望胡說八道會可以影一輯性感相:「睇吓係咪下個十年。(一齊全裸?)咁大膽,要問佢哋,我有提議過,外國好興,遮住三點就得,自己OK,最重要搵到信我得過攝影師,可以大家一齊着Bra同絲襪。(邊個抗拒,唔想影?)胡杏兒啦,佢未收身,不過好快,佢生完兩星期肚到細晒,身形都幾乎回復生前。」提到胡杏兒在她們面前餵人奶?她直言:「係呀,佢仲畀人奶我哋試,每人點一點試,味道幾好,似豆漿。」

提到即將舉行的《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮》,她透露明早會出發去當地,今年自己心情好輕鬆,因為對手強勁:「有鮑起靜、宣萱,宣萱套劇反應好好,自己之前都冇同佢一齊提名,宣萱如果同我哋一齊去,我都好想佢拎獎。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!