掃呢頁CODE去手機

2017年11月26日 星期日

快啲睇!咪神陳偉琪分享護胸心得 __,陳偉琪,

大家可以試吓陳偉琪護胸心得。藝人陳偉琪(Vicky)出席肝壽基金活動,她表示做藝人生活日夜顛倒,所以好傷肝,而她又怕水腫,有時拍戲拍到兩三點都不敢飲水 ...


大家可以試吓陳偉琪護胸心得。


藝人陳偉琪(Vicky)出席肝壽基金活動,她表示做藝人生活日夜顛倒,所以好傷肝,而她又怕水腫,有時拍戲拍到兩三點都不敢飲水,但其實對肝會好大影響,所以朋友都要她就算多夜,都要飲番少少水補充水分先得。可以做護肝的保健產品代言人?Vicky謂:「好呀,我都想做代言。」但身為新一代「咪神」是否護胸對抗地心吸力更緊要?Vicky笑言:「都有啲護胸心得分享,就係胸嘅下面部分搽啲凡士林,雖然可能笠笠地但係好有效。」

講到《誇世代》的誘惑陳豪角色令人注意,可有想在頒獎禮攞飛躍進步獎項?Vicky謂:「個個都想攞獎啦,希望大家留意到我演技有進步。 而喺劇集《開心速遞》裏面都做一個刁蠻角色。(唔怕惹觀眾反感?)反唔反感都冇得理啦,最緊要做好個角色,冇理由個角色要你做衰,你將佢做好㗎,希望就唔好令人覺得太乞人憎喇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!