網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月22日 星期三

阿聰冇份宣傳《誇世代》 監製唔擔心收視 __,

監製陳維冠話唔擔心收視。藝人張繼聰一劇接一劇,形象亦相當入屋,深得觀眾喜愛。對於有指張繼聰因經理人公司老闆蕭定一與無綫關係有變,因錢銀問題鬧官司,結果 ...


監製陳維冠話唔擔心收視。


藝人張繼聰一劇接一劇,形象亦相當入屋,深得觀眾喜愛。對於有指張繼聰因經理人公司老闆蕭定一與無綫關係有變,因錢銀問題鬧官司,結果拖累了張繼聰,旗下藝人亦被無綫封殺。對此,無綫管理層接受東網訪問時指無綫與張繼聰經理人公司有官司在身,暫不適宜用其經理人公司現任藝人幫無綫宣傳及工作。

而現時無綫熱播的劇集《誇世代》張繼聰亦是男主角之一,明天此劇亦有宣傳活動,對於張繼聰被禁出席宣傳活動,監製陳維冠表示會尊重公司的安排,問怕否對宣傳及劇集收視有影響?監製表示張繼聰之前都替此劇做了不少宣傳、訪問,而此劇還有其他好戲之人歐陽震華、陳豪、田蕊妮、李佳芯等,收視同口碑一直都不俗,觀眾亦都好鍾意,所以並不擔心。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!