網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月18日 星期六

發嫂落九龍城變大紅人 __,發嫂,陳薈蓮,

■發嫂走進糧油舖即與店員攬頭攬頸。家住九龍塘的發哥、發嫂愛流連九龍城,發嫂在九龍城接受本報採訪當日,撞口撞面都是街坊朋友,紛紛要求跟發嫂selfie, ...




家住九龍塘的發哥、發嫂愛流連九龍城,發嫂在九龍城接受本報採訪當日,撞口撞面都是街坊朋友,紛紛要求跟發嫂selfie,有求必應的發嫂說:「好lucky,返到九龍城就生猛,去邊都咁多人錫,大家好似一家人。」

最後一集《我老公係發哥》中,發嫂繼續玩轉九龍城,不論糧油舖、生果店、藥材舖或街市魚檔、菜檔也是發嫂老友,個個攬頭攬頸。其中菜檔東主康哥被問到傳聞發嫂買餸月結時表示:「佢唔使月結,佢得閒就落嚟,唔使留定,會攞最新鮮、最當造嘅畀佢。」



■發嫂在藥材舖黐餐大快朵頤。

發嫂先後走入糧油舖和藥材舖「黐餐」,藥材舖老闆阿王表示發嫂會煮咖喱雞給他們食,發嫂提到多人愛錫更眼紅紅挨住阿王。阿王更開玩笑指發嫂紅過發哥:「梗係你紅過發哥,主要你係買餸,佢負責拎餸,話事嗰個係你。」

記者:陳月媚、倩宜

攝影:郭賢興

協力:林德雄

髮型:Byron Ho、Louis@ Hair Culture

化妝:Fiona To




鍾意就快D Share啦!