掃呢頁CODE去手機

2017年11月26日 星期日

新婚陳嘉寶攰到嘔冇時間洞房 __,陳嘉寶,

老公仔Epaphras要戴番副超遮掩倦容呀!新婚的藝人陳嘉寶(Anjaylia)同老公黃頌祈(Epaphras)於12點半離開洲際酒店,兩人拎住一袋二 ...


老公仔Epaphras要戴番副超遮掩倦容呀!


新婚的藝人陳嘉寶(Anjaylia)同老公黃頌祈(Epaphras)於12點半離開洲際酒店,兩人拎住一袋二袋,趕住上車離開酒店上船再同朋友慶祝,而Anjaylia就搞笑話:「我諗我都係暈住咁celebrate。」

接受訪問時,兩人直言非常攰,招呼朋友到凌晨1點先返酒店房。問到婚禮嘅難忘事,Anjay說:「特別難忘咁攰!返到房都仲有好多嘢要執,執嘢執到好夜,所以都唔係瞓咗好多。(有冇洞房?)冇呀,完全冇時間。」而Epaphras就笑言冇諗過咁多嘢要處理。提到度蜜月,兩人表示工作行先,所以唔會去住,Epaphras笑言:「冇分別,冇分別,因為結婚之前佢都係keep住做嘢。(計劃幾時生B?)唔急呀,媽咪都唔急,同佢傾吓工作上點再討論。」問到Anjay若有小朋友後可會做全職媽媽,她笑言:「太遠喇,我諗要同經理人傾吓。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!