網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月17日 星期五

無視「限奶令」!袁偉豪唱反調出爆肌寫真 __,袁偉豪,

袁偉豪睇嚟真係唔怕「限奶令」喎!藝人袁偉豪(Ben)、周柏豪與鄧佩儀前晚於西環海旁為無綫新劇《再創世紀》拍攝外景。無綫日前推行「限奶令」,一眾女藝人紛 ...


袁偉豪睇嚟真係唔怕「限奶令」喎!


藝人袁偉豪(Ben)、周柏豪與鄧佩儀前晚於西環海旁為無綫新劇《再創世紀》拍攝外景。無綫日前推行「限奶令」,一眾女藝人紛紛「識做」收起性感,Ben直認收到公司的短訊,但不清楚內部決定的原因,他認為只要取得適當平衡點便可。問到「限奶令」使女友張寶兒不用性感,是否令他更安心?他說:「邊個都開心,係好事,有時藝人投入工作,會不自覺Set低自己條底線!(男藝人要跟?)男仔露得幾多呀?最多咪除上身衫!」又指拍完劇會到外地為自己的相集進行拍攝,已準備好除衫晒肌。

周柏豪:最緊要靚

柏豪則表示完成劇集拍攝後會準備演唱會,內地演唱會更會邀請袁偉豪擔任嘉賓,齊齊唱劇集《使徒行者2》主題曲。談到「限奶令」,他表示不知情,但認為安排一定有原因:「某部分觀眾會有意見,不過睇電視唔係淨係睇性感。(影響男藝人晒肌?)應該唔會啦,呢個年代好Common,而且唔係為露而露,唔通餐餐都唔露得咩!符合劇情就OK,最緊要靚。」至於鄧佩儀表示「限奶令」對她影響不大,因自己並非走性感路線。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!