網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月19日 星期日

卓林帶女友開餐 食剩打包慳到爆 __,卓林,吳綺莉,吳卓林,

卓林被指冇乜收入,出街食嘢都要慳住慳住。單親媽媽吳綺莉(Elaine)與女兒吳卓林今年因交友問題發生爭執,當時卓林只得17歲,Elaine遂向社工求助 ...


卓林被指冇乜收入,出街食嘢都要慳住慳住。


單親媽媽吳綺莉(Elaine)與女兒吳卓林今年因交友問題發生爭執,當時卓林只得17歲,Elaine遂向社工求助,及後母女和好如初。事隔數月,有指卓林厭倦校園生活,輟學離家出走,並搬到北角與30歲網紅女友Andi同居。

早前鬧出吳綺莉疑「閉門失竊」風波,但戀愛大過天的卓林依然懶理,繼續跟女友甜蜜。今日18歲生日的卓林,日前約晚上7時,與女友到寓所附近的茶餐廳醫肚,二人排排坐,分別柯打了排骨飯及咖喱牛腩飯,兩杯凍飲插上孖飲管輪流一齊飲,席上二人有說有笑,Andi表情多多,氹得卓林笑咪咪。被指收入不多的卓林,見食唔晒即叫了一個外賣盒,將飯餸打包,期間煙癮頗大的Andi已急不及待拿住支未點的煙,與卓林前後腳離開餐廳,再返回寓所。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!