網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月27日 星期一

姚子羚憶述畀狗咬擔心毀容 __,姚子羚,

陳山聰、姚子羚前晚勇奪男、女配角獎,昨日在馬國出席big big channel活動。
姚子羚憶述畀狗咬擔心毀容藝人姚子羚前晚於《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2017》奪得「最喜愛TVB女配角」獎項,她上台發表得獎感言時感觸落淚,邊哭邊 ...


姚子羚憶述畀狗咬擔心毀容

藝人姚子羚前晚於《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2017》奪得「最喜愛TVB女配角」獎項,她上台發表得獎感言時感觸落淚,邊哭邊說:「呢一年係姚子羚好難忘嘅一年,之前塊面受傷(指去年被所領養狗隻咬傷),令到有段時間我唔能夠拍劇,但公司冇怪我。嗰時我每日照鏡見到條疤痕,我覺得係一個經歷,希望大家繼續領養,唔好棄養。另外,我亦要多謝另一半(男友鄭子邦),人生無常,大家要學識感恩,學識要活在當下。」

黃智雯昨日出席聖誕活動時,被問及好友姚子羚重提被愛犬咬傷一事,智雯表示當時有盡量陪她:「佢停工半年,當時佢唔方便喺外面見面,就home gathering,互相陪大家。你知女仔都好care外表,好緊張,但佢好堅強。」

至於奪得男配角獎的陳山聰,前晚在慶功宴提到亡父再次哽咽,及後平復心情,笑住鬧陳展鵬及胡定欣再拎螢幕情侶獎:「又話唔再攞嘅?應該留番畀我同姚子羚吖嘛!下次會到我哋拎!」而展鵬和定欣則對山聰、子羚說聲不好意思:「你哋下年再拎」

姚子羚流下喜悅眼淚。
  • 姚子羚流下喜悅眼淚。
陳展鵬與胡定欣冧莊攞螢幕情侶獎,笑到四萬咁口!
  • 陳展鵬與胡定欣冧莊攞螢幕情侶獎,笑到四萬咁口!
黃智雯大讚好友姚子羚堅強。
  • 黃智雯大讚好友姚子羚堅強。



鍾意就快D Share啦!