網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月3日 星期五

黃心美傷痕纍纍 靠心穎點醒先唔摺埋 __,心穎,黃心美,黃心穎,

希望心美快走出陰霾,有美滿嘅愛情!藝人黃心美現時主力主持工作,問她想唔想拍戲?性格率真的心美笑言:「有人搵我先得㗎,自己唔介意,已經拍過幾套劇。」講到 ...


希望心美快走出陰霾,有美滿嘅愛情!


藝人黃心美現時主力主持工作,問她想唔想拍戲?性格率真的心美笑言:「有人搵我先得㗎,自己唔介意,已經拍過幾套劇。」講到拍戲底線?她直言沒有:「我有次同盧覓雪傾偈,佢話拍戲係飾演一個角色,唔需要在乎自己形象,難得人哋畀機會,只要勝任我都Ok。」問是否自小已想加入娛樂圈?心美指自己不是一個有計劃的人,能夠走到今天這一步,對她來說是誤打誤撞。

心美又自稱工作狂,她說:「我重心一直喺工作度,否則同前夫就唔會Long D(遠距離),我可以放棄工作去台灣,或者佢放棄工作嚟香港。」遠距離相處方式最終令兩人離婚收場,她坦言:「依家係滿身傷痕纍纍,有下一個嘅時候,希望多啲時間相處,廢事又『賴嘢』。」心美又謂:「作為一個坦白嘅人,我都冇辦法交代真正離婚原因,有啲嘢兩個知就得,始終兩個人愛過,分開唔需要潑婦罵街,但係自己絕對要負責任,一隻手拍唔響,要分開兩個人都有責任。」

回復單身的心美早前跟同公司的藝人陳安立傳出緋聞,問她追求者是否眾多?她笑說:「係有人追,近排好咗,畀阿妹(黃心穎)點醒咗,唔好成日宅喺屋企,有了解中,需要時間觀察。我係好衰,一眼就知自己鍾唔鍾意嗰個人,一定要有嗰一下先至可以發展,三十幾歲人仲玩Feel,哈哈。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!