掃呢頁CODE去手機

2017年11月23日 星期四

緬懷往事 陳志雲見識方逸華講價功力 __,志雲,陳志雲,

陳志雲是方逸華昔日的愛將。「六嬸」方逸華因病安詳離世,享年83歲,一向尊敬方逸華的陳志雲,當年在任無綫時與方逸華在公在私常有接觸感情非淺,方逸華突然病 ...


陳志雲是方逸華昔日的愛將。


「六嬸」方逸華因病安詳離世,享年83歲,一向尊敬方逸華的陳志雲,當年在任無綫時與方逸華在公在私常有接觸感情非淺,方逸華突然病逝,陳志雲於早上的電台節目中亦有談到與方逸華的點滴,節目開始時更播出方逸華主唱的國語歌《花月佳期》,志雲表示收到方姐(方逸華)離世消息感覺好突然,之前都聽聞她有入過下醫院,打聽過消息她沒有大礙,但之後都知道她沒有返工,因平時探訪她會去她寫字樓,所以她沒返工之後就沒機會探望她。

對後事已有安排

志雲稱:「方姐都係一個有準備嘅人,相信佢有為自己離開做好一切安排,試過我去佢寫字樓見到佢放滿一堆一堆嘅物件,佢都話人老都會離開呢個世界。」講到方小姐好冇提過後事點安排?志雲謂:「耐唔耐都有提吓,佢有話阿Sir離開之後有我辦理佢身後事,咁到時到我離開邊個辦!咁當然都會有好多人幫佢處理。(有冇提過死後佢想點嘅形式?)佢有㗎,佢話唔想大家好哀愁,好似一般要鞠躬,佢想係朋友嘅聚會,好似當日阿sir都係咁,大家企埋飲嘢食嘢懷緬下,當然後來方姐有冇改變咗意思,咁我就唔清楚啦。」

陳志雲又講到其實方小姐都沒有真正退休,很多事一樣親力親為。陳志雲亦表示方小姐為人節儉:「佢應使得使,好似如果啲人做得嘢,覺得要畀高啲人工,如果做得唔好嘅人就唔好留。方姐係做採購出身,所以佢有一個採購程序嘅會,佢問大家呢樣嘢究竟有冇講價㗎?係咪最平?佢試過喺大家面前親自打去供應商,可能供應商話冇得平,咁佢就話:「我係方小姐喎,我都冇?我喺咁多同事面前打畀你哋喎!最後佢都係成功攞到平價。 」陳志雲覺得這就是應使得使,食飯方姐一定是她請客,同她爭付錢,方姐會真的嬲,但她會check單,計多了一杯飲品都要計清楚,但她給貼士可能是一百甚至一千都會照畀。

志雲稱:「尋晚聽到呢個消息之後我有和梁乃鵬博士通過一個簡訊,咁佢就話去緊搵佢屋企人,同埋幫手睇吓有咩安排,而安心嘅係知道方小姐離開時係冇任何痛苦,相信識得方小姐嘅人,都會懷念方小姐。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!