掃呢頁CODE去手機

2017年11月18日 星期六

唔知老婆咁多冤屈發哥心痛發嫂 犧牲太多 __,發哥,陳薈蓮,發嫂,周潤發,

■發哥心疼發嫂為自己犧牲太多,所以決定為太太減少工作。資料圖片【我老公係發哥連載系列之15 番外篇】發嫂陳薈蓮一連十五集《我老公係發哥》已全數刊出,原 ...




【我老公係發哥連載系列之15 番外篇】發嫂陳薈蓮一連十五集《我老公係發哥》已全數刊出,原來今次專訪不但加深大家對發嫂的認識,就連身為老公的發哥,也表示看畢專訪後才發現太太有這麼多的秘密,包括發嫂花了七年時間才走出喪女之痛。發哥說:「好多嘢佢收喺心入面,藉住呢次訪問,將秘密、冤屈抒發咗,應該係開心嘅。」

不少成功男人背後都有個女人,如跟發哥周潤發結婚31年的發嫂陳薈蓮便是當中的佼佼者,發嫂為發哥擔任經理人之餘,更將家中大小事務打理得妥妥當當,讓發哥可以專心工作。發嫂為本報一連十五集的《我老公係發哥》專訪已全數推出,不少讀者或網民看畢均對發嫂加深了解和認識,就連發哥日前接受本報訪問時,也表示看畢整輯專訪後,才知道太太這麼多冤屈。

問發哥對太太首次出鏡做專訪有何評價時,發哥笑說:「好開心吖,佢發揮得好好,好自我吖。出到街有好多人讚阿太(發嫂)靚,又話佢自然,佢好少可以自己對住個鏡頭咁自然,講啲咁感性嘅嘢,係開心嘅。」



■發哥表示看畢發嫂整個專訪後才知道太太一些冤屈,包括要花七年時間平復喪女之痛。資料圖片 ■不論做經理人還是太太,發哥也覺得發嫂十分稱職。資料圖片

開心能抒不快

91年發哥與發嫂經歷喪女之痛,發嫂在臨盆前一星期,女兒因臍帶纏頸胎死腹中,對於發嫂在今次專訪中重提胎兒夭折一事,發哥說:「佢覺得舒服,講嘅時候有啲釋放咗,個人開心咗,係OK嘅。可能有啲嘢收埋收埋咁耐,佢又唔會同我講,如果佢喺鏡頭面前可以講到,咁即係佢睇通咗啦。」發哥坦言不知道太太要花七年時間才走出喪女之痛,他說:「女人嘅嘢梗係好秘密嘅,即係好多嘢,佢收喺心入面唔會同個老公講,佢藉住呢次訪問,將入面嘅叫做秘密,或者係冤屈,或者係唔開心,抒發咗,應該係開心嘅。」

發哥又大讚發嫂不論擔任自己經理人還是周太也相當稱職,但發哥同時亦心痛發嫂為自己犧牲太多:「有時我覺得因為我喜好係鍾意做戲,因為我鍾意,令到佢犧牲咗好多嘢,我覺得偉大嘅。如果你鍾意一個人,有時冇辦法㗎喇,係要咁,除非我退休唔做㗎啫,所以𠵱家盡量減少啲,揀啲自己鍾意做嘅電影囉。去到我哋咁嘅歲數,亦都唔係咁多角色啱我哋做。𠵱家阿太應該會冇以前咁辛苦,可以周圍去下,做自己鍾意做嘅嘢,我覺得佢有啲空間畀返佢自己係好啲嘅,太多時間放喺我度,佢就變咗辛苦,又要照顧家庭,又要照顧老公事業。」



■女兒夭折後,疼惜老婆的發哥帶發嫂到歐洲旅行散心。 ■發哥常聽到媽媽說「萬般帶不走」,覺得離開後將財產捐出助人也是樂事。資料圖片 ■今年拍攝《無雙》期間,發嫂也跟發哥到加拿大,與工作人員打成一片。

「萬般帶不走」

至於發嫂在訪問中曾透露會將所有財產捐出幫助有需要的人,發哥表示絕對支持,發哥說:「我媽咪成日講一樣嘢,『我哋萬般帶不走』,你將啲嘢、將啲財富點樣去適用喺對社會有幫助、需要呢啲金錢嘅人,幫到人係一種樂事,反正你『瞇埋眼』都唔係你㗎啦,你邊度用到咁多啫。」

採訪:陳月媚




鍾意就快D Share啦!