掃呢頁CODE去手機

2017年11月29日 星期三

兒子患嚴重自閉症發脾氣 倪詩蓓傷痕纍纍 __,倪詩蓓,

倪詩蓓為咗有嚴重自閉症嘅仔仔,依家都番咗嚟香港。前藝人倪詩蓓出席活動,她表示現時會專心留在香港照顧患有嚴重自閉症的兒子Royce:「佢抽到間特殊寄宿學 ...


倪詩蓓為咗有嚴重自閉症嘅仔仔,依家都番咗嚟香港。


前藝人倪詩蓓出席活動,她表示現時會專心留在香港照顧患有嚴重自閉症的兒子Royce:「佢抽到間特殊寄宿學校,都十幾年冇返嚟香港,唔係好習慣啲天氣。(好大犧牲?)咁自己個仔,但都幾辛苦。作為自閉症兒子嘅母親,生活都好艱難,唔容易行到呢步,精神同心理上都好大傷害。」她表示自閉症兒童會有發脾氣迹象,傷口要數都數不完,因此寫了一本書講述自己奮鬥故事,好讓其他父母作參考處理事情:「都完成晒,會喺台灣發行,我曾經都喺嗰邊發展都有十年以上。」

她又指着手上的膠布,笑言是聖誕禮物:「成日都有,啲朋友話我屋企冇嘢多,膠布最多。(小朋友有時都會抓到?)會,但我個仔算好,因為好多都有啲敏感動作,會傷害到自己身體或者身邊人。(最深刻係點?)兩年前屋企跌親,夜晚十二點幾我又起唔到身,爬去拎電話叫救護車入院,冇人照顧仔仔都送咗佢去兒童醫院。」她表示當時差不多用了十個月拐杖,很久未有穿過高踭鞋:「高踭鞋唔可以着咁耐,平時要着波鞋,嗰時冇睇醫生唔理佢,就搞到好嚴重,依家行路都會拐吓拐吓。」

有指倪詩蓓是已故天王巨星張國榮(哥哥)的初戀女友,問有否留意哥哥胞姐張綠萍日前因病逝世的消息,她說:「我啲時間比較緊湊,要去學校睇住個仔,冇睇新聞。我呢啲年紀大嘅師奶要喺屋企整嘢食,之後又要拎畀佢。(有冇聯絡?)我冇同香港嘅朋友聯絡,決定去到新加坡時,一個朋友同自己生活都冇,由朝到晚要照顧小朋友,自閉症嘅人身體上少咗一種荷爾蒙,愈夜愈精神,每晚三、四點先訓,我呢十三年每日訓得四小時,依家習慣咗訓唔到。(會出席喪禮?)返到嚟冇聯絡,我諗都唔會,每日畀晒時間個仔。」

問與前夫黃玉郎可有聯絡,她重申離開香港與所有人沒有聯絡,每天的生活與思想都是兒子。她表示兒子17歲,快將成年:「又係麻煩,唔好以為自閉症唔識講嘢唔麻煩,會唔識表達自己。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!