掃呢頁CODE去手機

2017年11月20日 星期一

【封奶賀台慶】人妻陳自瑤真空誘惑 快閃避蔡思貝? __,蔡思貝,陳自瑤,

講真,無綫大前日先至頒佈「禁奶令」,今日就台慶喇,一眾女藝人要撲衫都有難度,又要封胸,又要靚,又要搶鏡——最好有贊助,仲要配埋珠寶首飾(都係最好有贊助 ...




講真,無綫大前日先至頒佈「禁奶令」,今日就台慶喇,一眾女藝人要撲衫都有難度,又要封胸,又要靚,又要搶鏡——最好有贊助,仲要配埋珠寶首飾(都係最好有贊助),你估易0架?

所以,今晚台慶,見到不少女藝人一係就露腿,一係就封上頸但係衫OK肉酸,好似陳敏之咁,都選擇露腿,但件衫就真係……

同樣出事嘅,好似李佳芯、王君馨、黃智雯、高海寧等,真係……慘不忍睹。

但都有驚喜嘅,除咗田蕊妮真空上陣無懼禁奶令之外,人妻陳自瑤都係真空現身,雖然冇上次咁激,但胸形盡現,好博下喎!可惜人妻今晚冇好似沈卓盈咁停低擺pose,雖然與蔡思貝同場啫,都唔使走得咁快…



更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



無綫大前日先至頒佈「禁奶令」,人妻陳自瑤都係真空現身。

陳敏之就發揮優勢繼續露腿。

田蕊妮今晚就揀咗件中門大開嘅晚裝。



鍾意就快D Share啦!