網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月12日 星期日

冇避忌!蔡思貝話有同陳自瑤打招呼 __,蔡思貝,陳自瑤,

蔡思貝話佢見到陳自瑤有打招呼。藝人蔡思貝到寶琳出席活動,TubeTop打底的她,外披一件短身剪裁外衣,玩遊戲時,舉高手即露出纖腰,她說:「唔驚走光,做 ...


蔡思貝話佢見到陳自瑤有打招呼。


藝人蔡思貝到寶琳出席活動,Tube Top打底的她,外披一件短身剪裁外衣, 玩遊戲時,舉高手即露出纖腰,她說:「唔驚走光, 做足安全措施!(大會搵同你傳過緋聞嘅洪永城、溫家偉同場?)我唔介意,可以一齊工作,一齊出席活動都幾好!聖誕、除夕我會出席活動,仲會唱歌,依家練緊歌,另外亦都練緊跑步,因為想參加半馬拉松比賽!」

近日忙於為台慶練舞的蔡思貝,對有指她避與正傳緋聞的王浩信老婆陳自瑤(YoYo)同場,她說:「冇避忌,係因為嗰隻舞有50個人一齊跳,有時夾唔到50個人一齊啫,我後尾練舞都有見到YoYo,都有打招呼!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!