網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月14日 星期二

孫慧雪呻疑被走數:大肚拖到生完冇糧出 __,孫慧雪,

孫慧雪喺社交網Post文指懷疑被走數。藝人孫慧雪在2016年與圈外男友羅天彥拉埋天窗,今年七月就生咗愛兒「小饅頭」Riley,一家三口相當幸福!不過, ...


孫慧雪喺社交網Post文指懷疑被走數。


藝人孫慧雪在2016年與圈外男友羅天彥拉埋天窗,今年七月就生咗愛兒「小饅頭」Riley,一家三口相當幸福!不過,孫慧雪今日就係社交網發文,指懷疑工作後未收到酬勞,反問大家係咪已經被走數。佢仲話嗰個Job係懷孕嗰時做嘅,並上載咗幾張WhatsApp對話截圖,發文表示:「咁樣係唔係已經走咗我數?其實每次工作我都好盡力同好爽快地完成,然而每次追數都好似我要求人咁,有試過因為爭成年,我先開口問,都被人話我Chur住追數……但我真係做咗!自問都好有禮貌呀?點解要求出糧好似我做錯咁?😓呢單仲要大住肚來做,我覺得咁樣都走數,真係好無良,我好嬲呀!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!