網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月1日 星期三

章子怡爆宋仲基數度哽咽:喬妹嫁給了愛情 __,子怡,宋仲基,宋慧喬,喬妹,章子怡,

章子怡今日喺微博發文,激讚宋仲基對宋慧喬好好!(資料圖片)尋日係韓星宋仲基同宋慧喬舉行世紀婚禮嘅大日子,兩人相識滿天下,出席賓客數不勝數,就連國際女星 ...


章子怡今日喺微博發文,激讚宋仲基對宋慧喬好好!(資料圖片)


尋日係韓星宋仲基同宋慧喬舉行世紀婚禮嘅大日子,兩人相識滿天下,出席賓客數不勝數,就連國際女星章子怡亦係座上客,不過因為老公汪峰公司全程直播婚禮,令韓媒質疑不滿其「採訪」方式,就連子怡亦被牽連其中,被指係「狗仔隊」!雖然是非滿天飛,但佢哋兩公婆心情無受影響,仲喺微博隔空傳情,子怡仲分享所見所聞,大讚宋仲基好男人,對喬妹真係好好!

事緣係因為汪峰今日喺微博送咗首歌畀老婆,留言:「……它是我們的成長,是我們的命運,關於愛但不止於愛………」而子怡轉發微博,講番「雙宋婚禮」,透露婚禮絕不奢華,宋仲基宣讀誓詞時更數度哽咽,大讚佢雖然細喬妹幾歲,但「愛得深沉」,非常愛護喬妹,佢直言「喬妹嫁給了愛情」咁話!

章子怡留言:「昨天喬妹婚禮簡單樸實,我沒看見花團錦簇,婚車珠寶,贊助商家,鋪張排場…但是我滿眼都是宋先生對她的好,天冷他一直在暖喬妹的手,風大他不時幫她規整頭髮,宣讀誓言他幾回哽咽,他小幾歲但愛得深沉…喬妹嫁給了愛情…簡簡單單的一切,卻暖了我的心,《簡單的歌》我會給她聽,愛情面前其實我們都很簡單。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!