網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月29日 星期三

【有圖有真相】唔係啩?陸永抽嘟嘟水! __,陸永,

成個畫面都好有愛呀!由鄭裕玲(嘟嘟)、組合農夫及黃翠如主持的《Do姐再Shopping》播出只係短短兩日啫,已經大受歡迎,每集都有爆笑位,帶畀觀眾唔少 ...


成個畫面都好有愛呀!


由鄭裕玲(嘟嘟)、組合農夫及黃翠如主持的《Do姐再Shopping》播出只係短短兩日啫,已經大受歡迎,每集都有爆笑位,帶畀觀眾唔少歡樂。

今日嘟嘟就係IG POST出一張陸永掂住佢手仔嘅相,佢哋好緊張望向同一個方向,嘟嘟就留言話:「緊張還緊張,陸永,請你唔好乘機惦(掂)我!#do姐有問題 #日本 #北海道」佢哋嘅神情唔知以為拍緊《天若有情》!下面嘅hashtag北海道,估計稍後佢哋將會去到北海道Shopping,而網友就留言話陸永同嘟嘟好襯!

講番尋晚嗰集有幾個位超爆笑,黃翠如去日本一間自製墨水店溝墨水,佢話想溝一隻藍色,農夫就問嗰種藍色係唔係就係蕭正楠,語意雙關笑翠如溝蕭正楠!跟住佢哋就去到一間賣和紙嘅店舖,嘟嘟就出難題畀農夫同翠如,要佢哋估出枱上四張紙邊張最貴同最平,自稱係「畫畫世家」嘅翠如就好有信心咁分析每張紙特質,點知估出最貴嘅係最平,反而C君就估中,翠如就含淚同家人道歉。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!