掃呢頁CODE去手機

2017年11月7日 星期二

老婆面前係鵪鶉!克勤計劃送阿仔入軍校 __,克勤,李克勤,

克勤為家人建設安樂窩而努力賺錢。歌手李克勤為新歌《龍鬚糖》到電台宣傳,唱片公司為隆重其事特別擺了個龍鬚糖攤檔造勢,克勤即場炮製龍鬚糖,笑言公司會以歌名 ...


克勤為家人建設安樂窩而努力賺錢。


歌手李克勤為新歌《龍鬚糖》到電台宣傳,唱片公司為隆重其事特別擺了個龍鬚糖攤檔造勢,克勤即場炮製龍鬚糖,笑言公司會以歌名做宣傳:「下次歌名可以叫大閘蟹、環遊世界、願望成真基金同獎學金。」克勤直認兩個兒子的書簿費好貴,又要與他們參加學校課外活動。

爆老婆扮巫婆

問早前萬聖節扮乜嘢?克勤說:「老婆(盧淑儀)有扮我冇扮。(老婆扮咩?)巫婆,唔係,係仙子。」問老婆在他心中是否是「巫婆」?克勤說:「佢一直都係仙子,唔好講呢啲,我係鵪鶉。」

未有計劃送仔仔出國

克勤還透露不時帶仔仔到運動場跑步練氣:「大仔入咗學校足球隊,不過佢係後備,要佢知道勤力先可以入正選,依家啲小朋友太被照顧周到。」他更有意將仔仔送入軍校,克勤說:「老婆應該唔捨得,反而我想,明年暑假睇吓點,兩星期由得佢喊囉,幾個星期一定學到嘢,至少知咩叫冇冷氣。」問會否送仔仔放洋?克勤說:「暫時冇呢個計劃,等佢哋大啲先,呢條係佢嘅路。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!