掃呢頁CODE去手機

2017年11月27日 星期一

黃宗澤自爆齋着底褲 見證苗僑偉封視帝 __,苗僑偉,黃宗澤,

Bosco自爆嗰晚諗住去沖涼所以除淨底底,咁啱見到苗僑偉攞獎,所以睇埋先!藝人黃宗澤(Bosco)出席邵氏兄弟與內地網站合拍的網劇《守護神》開鏡儀式, ...


Bosco自爆嗰晚諗住去沖涼所以除淨底底,咁啱見到苗僑偉攞獎,所以睇埋先!


藝人黃宗澤(Bosco)出席邵氏兄弟與內地網站合拍的網劇《守護神》開鏡儀式,一身潮服示人的他笑指今日來負責醒獅表演,引來全場大笑。

他表示今次在劇中,導演任由他「爆肚」,可以寸苗僑偉(三哥)、整蠱劉心悠,笑謂好玩又開心,至於角色是否多女伴?他說:「呢套唔係,呢套好專一,多女伴嘅係三哥 !(有感情戲?)有女朋友,不過成日都見唔到面!」

談到苗僑偉勇奪馬來西亞視帝,他說自己有在電視機前支持對方,不過就十分尷尬,自爆只穿底褲見證對方得獎,他說:「嗰日就諗住沖涼,淨係除淨條底底,咁見到宣布男主角嘅時候,就睇埋先,咁就着住條底底呢見證佢攞獎,好替佢開心!」至於可會支持對方再下一城攞無綫頒獎典禮視帝?他笑指:「係就好啦,屈佢請多餐,有冇得投票㗎?我都想投佢!」

問到會否出席無綫台慶劇《溏心風暴3》之宣傳活動?他表示會盡量抽時間,因最近忙於在深圳拍劇。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!