掃呢頁CODE去手機

2017年11月12日 星期日

驚爆復合 林志玲言承旭傳馬國酒店密會 __,志玲,言承旭,林志玲,

今次傳出「世紀復合」講到似層層。現年42歲的林志玲與40歲的言承旭曾經拍過拖,雖然佢哋分咗手好耐,不過喺好多粉絲心目中都希望佢哋在一起,所以久唔久就會 ...


今次傳出「世紀復合」講到似層層。


現年42歲的林志玲與40歲的言承旭曾經拍過拖,雖然佢哋分咗手好耐,不過喺好多粉絲心目中都希望佢哋在一起,所以久唔久就會傳出佢哋復合嘅消息,不過每一次佢哋都會走出嚟否認。啱啱又傳出復合嘅消息,馬來西亞傳媒仲言之鑿鑿話睇到佢哋一齊入酒店享受二人世界。

話說早兩日林志玲就喺社交網話自己去咗馬來西亞工作,趁空檔就去曬吓太陽歎世界,林志玲春風滿面非常風騷,仲甫咗好多着住小背心嘅靚相益吓粉絲。之後就有讀者向當地媒體爆料,話10號喺吉隆坡機場見到言承旭出現,佢戴住口罩同帽,身邊未有工作人員同行,所以推斷言承旭唔係嚟工作。之後馬來西亞媒體就去林志玲入住嘅酒店守候,約晚上九時左右見林志玲同言承旭一齊返回酒店,頭戴畫家帽兼身穿黑Tee加熱褲的林志玲,露出一雙白滑長腿非常吸睛,為免太引人注目,二人極速進入酒店齊齊搭𨋢上樓享受二人世界。

對於今次傳出「世紀復合」,林志玲自己同工作室嘅微博都有更新,不過只係甫咗幾張林志玲嘅工作相,兩邊微博都統一口徑留言話「晚安」,未有對復合事件作出回應。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!