網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月15日 星期三

父憑子貴?陳小春傳身價五級跳 __,小春,陳小春,

今時唔同往日喇!藝人陳小春同兒子Jasper參加內地親子真人騷《爸爸去哪兒5》播出以來大受歡迎,尤其Jasper於節目中不時賣萌及表現暖男一面,輕易吸 ...


今時唔同往日喇!


藝人陳小春同兒子Jasper參加內地親子真人騷《爸爸去哪兒5》播出以來大受歡迎,尤其Jasper於節目中不時賣萌及表現暖男一面,輕易吸納大批粉絲。據悉陳小春更因此「父憑子貴」身價急升,不少內地廠商高價力邀代言。有指2014年時陳小春曾和其他「古惑仔」鄭伊健等人一起錄製台灣除夕節目《超級巨星紅白藝能大賞》,當時五人出演價為150萬台幣(約37.5萬港幣)。不過近日就指有台灣電視台有意再邀陳小春上除夕節目,但只係佢一個人就要750萬台幣(約187.5萬港幣),其身價5級跳,令電視台卻步。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!