掃呢頁CODE去手機

2017年11月22日 星期三

【鼎爺私房菜揭秘】每圍萬七蚊食邊九道菜?晚晚有行家踩場! __,鼎爺,李家鼎,

「鼎爺」李家鼎同譚玉瑛拍完兩輯《阿爺廚房》,在節目中展示失傳家常菜式,令觀眾大開眼界。鼎爺爆紅,9月就同朋友喺銅鑼灣開咗間私房菜,未開業已經爆到「嘭嘭 ...




「鼎爺」李家鼎同譚玉瑛拍完兩輯《阿爺廚房》,在節目中展示失傳家常菜式,令觀眾大開眼界。鼎爺爆紅,9月就同朋友喺銅鑼灣開咗間私房菜,未開業已經爆到「嘭嘭聲」,booking去到明年2月,真誇張!

係咪咁好食,真係要試過先知。

麥玲玲自掏腰包book咗間房話要試吓,$888-$2888一位,佢就揀咗中間價$1288,計埋加一,埋單都要萬七蚊一圍。玲玲姐話﹕「我同鼎爺合作過拍廣告,見佢炒麵都相當好,真係好難book㗎,等到頸都長。」

等足兩個月,玲玲姐日前終於有機會一嚐鼎爺手藝,仲約埋林作、裕美同蔚雨芯一齊試菜。佢哋見到食譜一道「古法東星化成龍」非常好奇,林作笑笑口話﹕「我懷疑呢個名應該係有少少用影壇大哥,要化咗佢吖嘛,唔知係咪有秘史?」仲有一道叫「紫氣東來」,即係生炒排骨,侍應哥哥解釋﹕「其實都係意頭名啫。」

8點20分,第一道菜正式登場,「前菜四食」係由左上角叉燒開始食起,現場有專人講解製法,咁鼎爺呢?房裏面有部電視機,播放緊鼎爺煮嘢食,玲玲姐見到鼎爺咁辛苦,就話﹕「拍幾條差唔多嘅片循環用就OK啦。」每次上菜,Rainky同裕美都係相機食先,因為每碟嘅賣相真係唔錯,林作就經常口花花撩女仔,得知裕美啱啱同識咗個混血男友,佢即好自信咁話﹕「我英文都好好㗎,有男朋友嘅女仔我都ok。」

食到第七道菜,鼎爺終於登場!鼎爺帶領眾人扑爛隻「阿爺乞兒雞」,佢話﹕「呢隻乞兒雞經過好多年嘅改良,用新舊荷葉包雞,再加埋上海大頭菜,外面再包酒釀,隻雞有酒香又有荷葉清香。」原來鼎爺開業後一直都冇放過假,唔使開工就會落場,未必每道菜都會親自煮,但廚房就會依足佢啲秘方。鼎爺嘆氣話﹕「瘦咗13磅呀!每晚都有三、六個人嚟踩場,四個大廚就係要睇我嘅蝦仁炒蛋,我煮畀佢哋食完,令佢哋冇嘢講!(舉起手指公)」

跟住鼎爺又要忙住去另一圍枱款客,再食埋「新舊荷葉飯」同「杞子圓肉紅棗燉桃膠糖水」,九道菜食晒,大家覺得邊道最啱心水,邊道要改善?想知就立刻睇片

採訪:嵐山、吉吉攝影:沈健程

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(左起)「鼎爺」李家鼎、林作、麥玲玲、蔚雨芯、裕美 玲玲師傅收到鼎爺嘅簽名食譜。
相機食先。 阿爺精選前菜。 梅子蒸紅蟹。
花膠杏汁燉白肺。 紫氣東來。 古法東星化成龍。
花旗參湯浸娃娃菜。 阿爺乞兒雞。 新舊荷葉飯。
杞子圓肉紅棗燉桃膠糖水。

鍾意就快D Share啦!