掃呢頁CODE去手機

2017年11月26日 星期日

唔結就分!馬國明話想同黃心穎分手? __,心穎,馬國明,黃心穎,

馬國明諗緊送咩畀黃心穎,原來佢都唔係冇情趣嘅!藝人馬國明到「大埔超級城」出席聖誕活動,與現場粉絲大玩遊戲,期間擺天然呆表情兼大展歌喉,相當落力。剛由上 ...


馬國明諗緊送咩畀黃心穎,原來佢都唔係冇情趣嘅!


藝人馬國明到「大埔超級城」出席聖誕活動,與現場粉絲大玩遊戲,期間擺天然呆表情兼大展歌喉,相當落力。剛由上海拍戲返港的他,透露聖誕亦想在工作中度過,實行搵銀為上。記者笑他聖誕冷落女友黃心穎,他笑言:「佢要搵錢供樓呀,大家都知,不過我諗緊聖誕送乜畀佢,大時大節要有表示,依家回憶緊佢平時講乜、想要乜。(以為你係實務型添。)我係呀,但都唔係冇情趣嘅。」

唔需要交代關係

問到是否已認定對方地位,馬國明笑說:「我覺得有時唔需要交代得咁清楚,總之我哋嘅下一步係結婚或者分手。(有信心?)唔知,不過佢係個容易相處嘅女仔,我要嘅都係性格行先,外表唔重要。」

想同心穎去旅行

馬國明透露明年二、三月才再開劇,這段時間倘若有機會的話,會與心穎去旅行:「我哋講過嘞,咁大家未試過去旅行嘛。(去邊?)去邊都咁開心!(見過家長未?)未,佢話農曆年可以逗埋利是嘛。」最近人氣急升,問可會提高工作酬勞,馬國明說:「我哋呢啲好抵用,叫價幾多唔知,我都係睇公司糧單咋。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!