掃呢頁CODE去手機

2017年11月5日 星期日

立會拉布:何君堯嘲朱凱廸「投錯胎」 當自己日本人 __,何君堯,朱凱廸,

何君堯在Facebook直播讚朱凱廸講嘢「有層次有point」,惟「用錯地方,偏執咗」。(資料圖片)泛民主派力阻政府提出的高鐵「一地兩檢」無約束力議案 ...


何君堯在Facebook直播讚朱凱廸講嘢「有層次有point」,惟「用錯地方,偏執咗」。(資料圖片)


泛民主派力阻政府提出的高鐵「一地兩檢」無約束力議案,立法會議員朱凱廸多次出「怪招」,上周在立法會大會更動議根據議事規則第88(1)條「清場」,要求新聞界及公眾人士離開會議廳,建制派議員何君堯日前於Facebook直播時,嘲朱凱廸「投錯胎」,「以為自己是日本人,或者是在港英殖民好耐,唔覺得回歸返中國係值得驕傲嘅事情」。

何君堯上周四(2日)於Fb直播,雖然讚朱凱廸勤力、講嘢「有層次有point」,惟「用錯地方,偏執咗」、「依家企錯位、諗錯咗」,「佢(朱凱廸)有多少可能……投胎時候投錯咗,可能以為自己係日本人,或者是在港英殖民好耐,唔覺得回歸返中國係值得驕傲嘅事情」。他又形容朱凱廸是「螳臂」或「朱臂」擋高鐵,十分可惜。

提及立法會的議事情況,何君堯強調作為立法會議員,首要是坐在議事堂開會,「成日唔坐喺度嘅友仔,你記住佢……我間唔中都會去開下小差,上返自己間房,或者做第二啲嘢,但大部分時間坐喺議事堂開會,係議員職責」,認為議事規則應要有賞有罰。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!