網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月15日 星期三

鍾嘉欣唱山歌搵的士 繁忙時間遊中環 __,嘉欣,鍾嘉欣,

Linda好Nice,好好笑容!近日從加拿大回港出活動賺奶粉錢的鍾嘉欣(Linda),日前單拖現身中環街頭,打算搭的士走人嘅佢,遇上繁忙時間,等咗好耐 ...


Linda好Nice,好好笑容!


近日從加拿大回港出活動賺奶粉錢的鍾嘉欣(Linda),日前單拖現身中環街頭,打算搭的士走人嘅佢,遇上繁忙時間,等咗好耐都截唔到車,Linda心急返屋企湊女,竟隔着馬路「唱山歌」咁大叫記者幫手搵的士,響亮「歌聲」引起途人注目!

藝人鍾嘉欣前年年底下嫁脊醫梁乃鵬姪兒Jeremy後,嫁雞隨雞的她去年8月在加拿大誕下囡囡Kelly,之後一直專心相夫教女,間中會由加拿大返港出席活動吸金。

周圍蕩 兩頭望

近日Linda又回港出席活動搵奶粉錢,日前下午5點幾,只見佢獨自前往中環行街,佢紮住兩條孖辮仔、着住灰色外套,孭住黑色大袋,步伐急速,不停喺附近蕩來蕩去,期間又不時笑咪咪傾電話,原來Linda打算截的士返將軍澳,奈何遇上繁忙下班時間,結果行咗好耐都截唔到車,後來佢發現記者喺遠處,隨即隔着馬路如「唱山歌」般大叫記者幫手:「可唔可以幫我截架的士呀?」

急於返歸湊女

嘉欣響亮嘅叫聲隨即引來唔少途人注目,期間更有兩名女粉絲被Linda嘅聲線吸引,上前要求同佢合照,Linda雖然趕時間亦有求必應,態度親切。其後記者回應她,該時段很難截車,心急見囡囡的Linda最後放棄搭的士,並說:「我好想快啲返屋企見囡囡呀!(Call車嘛!)Call咗冇車呀,我行咗好耐都搵唔到的士,咁我去搭港鐵會唔會快啲呢?」Linda說完即跟記者道別,然後急急腳步往附近港鐵站,轉搭港鐵返歸。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!